خانومای هم هفته من،شما هم درد شکم دارین ؟

۴ پاسخ

کمررر🥲

مامان فندوق منم پارسال اول 6 ماهگی زایمان زودرس شدم بچم نموند😔الانم مث شماام هم سرکلاژم هم فانل شدم عین تو توی 21 هفتگی پساری گذاشتم الانم استراحت مطلقم،بهت درخواست دادم میای یه کم صحبت کنیم؟😢

من دارم از صب 🥺

منکه دو روزه درد شکم و واژن دارم

سوال های مرتبط

مامان نیلماه🌙🩷 مامان نیلماه🌙🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد