اشکال داره بخیه ۱۳ روز بشه و بکشی؟

۵ پاسخ

دکتر ب من گفته۸ روز بیا

من بعد سیزده روز رفتم

من ۹ روز رفتم میگن بمونه بیشتر جوش میخوره به پوست سخته کشیدنش

من 11 روز بعد رفتم اولش واقعا درد داشت

سخت میشه کشیدن . خیلی جوش میخوره

سوال های مرتبط

مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی