از وقتی باردار شدم چرا همش سرما میخورم 🥺

۴ پاسخ

منم اوایل خیلی سرما میخوردم

بدنت ضعیف میشه میوه جات زیاد بخور گلم

حتمن برو واکسن انفولانزا بزن منم خیلی تند تند مریض میشدم زدم خداروشکر خوبم

بدن ضعیف میشه خیلی

سوال های مرتبط

مامان علی جوجه ودخملم مامان علی جوجه ودخملم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان عشق مامان عشق هفته دوازدهم بارداری