دوستان هفته ی من سرما خوردگی خیلی خطرناکه ؟؟

۳ پاسخ

خیلی بد ویروسیه من الان ی هفته س درگیر بچه ها هستم ..

سلام من از دیشب تا حالا اصلا حالم خوب نیس گلوم خیلی درد میکنه بچه هام سرماخوردن از اونا گرفتم..🤒🥺

نه عزیزم، خودت تو خونه مراقبت کن اش و سوپ و آبمیوه ی طبیعی بخور، آب ولرم بذار کنارت اگه لیمو ترش داری بچکون توش کم کم بخور، بهتر نشدی دکتر برو چیز خاصی نمیده همون استامینوفن و دیفن نهایتا

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان یاهو مامان یاهو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آووکادو 🥑 مامان آووکادو 🥑 هفته هفدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق 💝💖💝 مامان فندق 💝💖💝 ۳ ماهگی