خانما از چند هفتگی دیگه سزاریان میکنن

۸ پاسخ

من۳۸هفته و ۴روز..ولی استرس درد طبیعی دارم ک زود نیاد سراغم

من الان هفته ۳۵هستم از سونو آن تی تا هنوز سرپا هستش گفتش ۳۷هفته سونو بده بعداگه بچه نچرخید ۳۸ سزارین میشی من سرکلاژ هم هستم

بمن گفت۳۸

۳۸هفته

بستگی به دکترت داره از ۳۷ هفته سزارین میکنن تا ۳۹ هفته کامل بشه

بستگی ب دکترت داره من ۳۹تمام شدم

38 هفته

من شنیدم ۳۸ هفته و ۵ روز

سوال های مرتبط

مامان 🐣پسر طلا🫀 مامان 🐣پسر طلا🫀 ۱۰ ماهگی
مامان مامان پسرکم مامان مامان پسرکم ۲ ماهگی
مامان دختر کوچولو🩷🎀 مامان دختر کوچولو🩷🎀 ۱۳ ماهگی
مامان دنیز🩷 مامان دنیز🩷 روزهای ابتدایی تولد