۵ پاسخ

منم ازوقتی وارد ۱۵هفته شدم این دردارو دارم البته درطول روز میگیره ول میکنه

من زیر شکمم سمت چپ اینقد میسوزه انگار از داخل خیلی بد تیرمیکشه

اره طبیعیه بخاطر جا گرفتن بچه و بزرگ شدن رحمه. اگر دیدی طولانی شد و غيرقابل تحمل برو دکتر

نمیدونم والا منم برای اولین بار امشب اینجوری شدم البته قبلش حالم بهم خورد احساس میکنم بهم فشار اومد

منم امروز این دردها رو داشتم

سوال های مرتبط

مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هانا جان. مامان هانا جان. ۴ ماهگی