۶ پاسخ

فقط بدون امونیاک

دکتر من گفت نکن فقط بدون آمونیاک مجازه

من برای کراتین سوال کردم از دکتر گفت نکن
رنگ رو نمیدونم

من موهامو لایت کردم خانومه گفت‌موادش بدون‌امونیاک و وافعا هم بو‌نداشت

بعید میدونم ایراد داشته باشه

نههه.

سوال های مرتبط

مامان سبحان کوچولو مامان سبحان کوچولو ۸ ماهگی