برای ریز ش مو تو دوران شیر دهی چکار کنیم

۳ پاسخ

من بشدت موهام خالی شد گریه ام گرفته بخدا زینگ استفاده میکنم

✌🏻سه تا صلبات بفرست حل بشه🥲🤣🤣

نمیدونمممم‌😭
من ک‌کچل دارم‌میشم🤣🤣🤣 هرروز‌شونه میکنم تعجب‌میکنم بازم‌مو‌هست🤣🤣

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی
مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی