سلام شیراز چ آزمایشگاهی خوبه برای آزمایش سلفری

۵ پاسخ

من اول ماه رفتم آزمايشگاه نيلو انجام دادم جوابش آخر ماه مياد هزينه اش شد ٨٨٠٠

عزیزم این آزمایش ها و هرچیز دیگه تو بارداری ۵۰ به ۵۰هست فکر نکن با رفتن دادانش چیزی از پیش میبری فقط ذهن خودت رو مشغول می‌کنی .....خودت رو آماده کن و به بچت فکر کن فکر هیچی دیگه هم نباش .....انشالله بچت صحیح سلامته خودت به خدا بسپار
البته. اینم هست که شما اول باید نگاه کنی ، تو خانواده خودتون مورد های اینجور هست یا نه بعد تصمیم بگیری اقدام کنی یا نکنی.
انشالله در صحت سلامتی دنیا بیاد عزیزم

سلفری چی هست همه باید انجام بدن یا نه

من برا غربالگری رفتم آزمایشگاه نیلو

هزینش چقدره

سوال های مرتبط

مامان خدایا کمکم کن مامان خدایا کمکم کن هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تو دلی🐣🎀 مامان تو دلی🐣🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان عشق مامان عشق هفته بیست‌وسوم بارداری