۴ پاسخ

من ابان گرفته بودم همزمان بچمو و همسرمم گرفته بودن خیلی نابود شدم

وای چ بد چجوری گرفتی؟

خدا شفات بده عزیزم

دختر منم گرفته بود یه هفته تا صب و صب هم تا صب ایستاده گردوندم فقط دقیقا همین علائم رو داشت

سوال های مرتبط

مامان ژیوان رضا محمدی مامان ژیوان رضا محمدی ۲ سالگی