خانما کاشت مژه ضرر داره؟

۷ پاسخ

اره عزیزم

من که خودم تو خونه کاشت موقت میزنم البته همیشه نه

بله عزیزم

ببین ب نظر من هیچی ضرر نداره فقط همین ک دو ساعت میخای رو کمر دراز کشیده باشی سختته یا دو ساعت زیر دست ناخن کار باشی کار تو انجام بده وگرنه هیچ مشکلی نیست

اره عزیزم ضرر داره من حتی از دکترم واسه لیفت مژه و ابروهم پرسیدم گفت نه ضرر داره☹️

دو ساعت به پشت خوابیدنش ضرر داره

اکستنشن اره خیلی ولی کاشت موقت گیاهی نه

سوال های مرتبط

مامان شیطون مامان شیطون هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی
مامان دونه برف🩷❄️👼 مامان دونه برف🩷❄️👼 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان اسما😍 مامان اسما😍 ۶ ماهگی
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان لنا گلی🩷 مامان لنا گلی🩷 ۶ ماهگی