کیا برحسب سونو رشد زایمان کردن؟؟

۲ پاسخ

من
چون کلا انتی ندادم

من
سونو رشدم ۲۹ آذر بود ک همون روز دخترم بدنیا اومد
ولی سونوی ان تی گفته بود ۲ دی

سوال های مرتبط

مامان نیکان 👼💙 مامان نیکان 👼💙 ۲ ماهگی
مامان مبین مامان مبین ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۸ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین روزهای ابتدایی تولد