بچه ها من خیلییی احساس فشار میکنم روی واژنم چیکار کنم؟؟؟؟

۵ پاسخ

جفتت پایین بوده یا اینکه قدامی بوده؟

احتمالا طبیعی باشه

بچه هنوز پایینه خوب.انومالی برو خیالت راحت بشه

درد یا فشار؟

به دکترت بگو

سوال های مرتبط

مامان تربچه🎀 مامان تربچه🎀 ۲ ماهگی
مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد