۸ پاسخ

موز دادی چون

برا دختر منم که غذا نمیخوره هنو گاهی میشه😐

اگه موز خورده ب خاطر اونه

بچه تون چهاردست وپامیره؟ممکنه حواست نیست اشغالهای ریزوبخوره ودفع میکنه

آره ولی آشغال نیست،همه یه شکلن اون سیاها تقریبا

موز دادی؟

نه بخاطر غذا و میوه هاییه که میخوره همشون همینطورین گاهی اوقات

حتمن بهش موزدادی

سوال های مرتبط