موز دادی چون
برا دختر منم که غذا نمیخوره هنو گاهی میشه😐
اگه موز خورده ب خاطر اونه
بچه تون چهاردست وپامیره؟ممکنه حواست نیست اشغالهای ریزوبخوره ودفع میکنه
آره ولی آشغال نیست،همه یه شکلن اون سیاها تقریبا
موز دادی؟
نه بخاطر غذا و میوه هاییه که میخوره همشون همینطورین گاهی اوقات
حتمن بهش موزدادی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.