بنظرتون بخواد جشن تعیین جنسیت ۲نفره بگیریم چیکار کنیم؟

۶ پاسخ

یه کیک سفارش بدید که داخلش با رنگ جنسیت نی نی پر شده باشه
لباس خوشگل با هم بپوشید و جلوی دوربین فیلم بگیرید
بعد با لیوانی چیزی کیک رو قسمت کنید همون لحظه رنگشو با هم ببینید خیلی سوپرایز دونفره اش قشنگ میشه بعدشم از حس و حالتون بگید و یادگاری نگه دارید بعدا به بچتون نشون بدید

من اگه دونفره میگرفتم با رنگ میگرفتم

خودتون رنگي كنين

من قبلا میخواستم دونفره بگیرم بعد نظرم عوض شد
من این تو فکرم بود برم سنو بگم روی کاغذ بنویسه برم قنادی کیک سفارش بدم داخلش یا ابی یا صورتی بعد فیلم بگیرم کیک ببریم با همسرم

میتونیدیه نفر مثل خواهر یا هر کسی که راحتی با خودت ببری سنو بعدش توی خونه لباس سفید بپوشید به اون شخص بگید گواش ابی یا صورتی بخره چشماتونو ببندید و با دست به لباس همدیگه بزنید خیلی فیلمش قشنگ میشه

برید آتلیه عکاسی و فیلمبرداری

سوال های مرتبط

مامان آرمین مامان آرمین ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیستم بارداری
مامان زیبا مامان زیبا هفته هفدهم بارداری
مامان تو دلی من مامان تو دلی من هفته یازدهم بارداری