من که دوست دارم دونفری با همسرم باشم این روز قشنگو چون همه مثل من ذوق ندارن
حقیقتا من یکی که اصلا نمیفهمم این جشنو، حالا مثلا اینکه یه جنسیت دیگه بود خوشحال نمیشدی؟ ، بچه یا دختره یا پسر که هر کدومش باشه عزیزه، بنظرم جشن بدون فلسفه ای هست.
حالا یه سریا میگن نه به هر بهانه ای آدم باید شادی کنه، من با شادی موافقم ولی با جشن بی فلسفه نه.
مثلا جشن تولد، یا جشن برای به دنیا اومدن نینی خیلی قشنگ و پر احساسه.
من که نه دوست داشتم نه گرفتم ٫ به نظرم بلاگرا این جشنو در اوردن برا پول دراوردن ٫ خیلی مسخرس واقعا ٫ بچه شیر پلنگ نیست که ٫ یا پسره یا دختر٫ مثلا الان پسر بشه دختر نشه ناراحت میشین ٫ یا برعکسش ٫ درکل نمیتونم حضم کنم این جشنو
من نظری ندارم همه به یک اندازه برای بچه من ذوق ندارن ترجیح میدم روزیکه باردار شدم با همسرم دوتایی جشن بگیریم و جنسیت نینی مون رو بفهمیم
من بارداری قبلیم که دوقلو دختر و پسر بود جشن گرفتم، خیلی هم بهمون خوش گذشت ولی حیف که زایمان زودرس کردم و بچه هارو از دست دادم، برای این سری دیگه راستش دلم نیومد از اینکارا کنم، میترسم بازم اون بلا سرم بیاد، هر کی ازم پرسید بهش گفتم که دختره
منم نمیپسندم چیزی بود که بلاگرها برای کسب درآمدشون مد کردن
بالاخره یا دختر یا پسر
من فقط در حد خودم و همسرم و مامان بابام و خواهرم بودیم و یه کیک و چندتا عکس برای یادگاری ❤️
تو این وضعیت ترجیح دادیم خیلی هزینه نکنیم 🥲
اگه اوضاع اروم تر شد بعدا برای تولدش یه جشن خوب میگیریم
پراز هیجان و شوقِ خیلی خوبه ولی نه اینکه بخاد روت زور باشه از نظر مالی ماک ساده گرفتیم خودمونی درحد مامان باباها
اگه میتونی حتماً بگیر 😍
من خودم واقعا اینجور جشن هارو دوست ندارم بنظرم مسخرست اما جشن تولدو خیلی دوست دارم😍
هزینه ی اضافی،همون خرج رو اگر من باشم میذارم برای خودم😅
من دوست دارم و میخوام بگیرم.مخصوصا برای من که بچه اولمه خیلی ذوق دارم
ما ساده جشن گرفتیم فقط مامان و بابام بودن🥹🥹🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.