منم نمیدونستم باید فاصله باشه من بلافاصله بعد شیرخودم وقتی تو بغلم خوابه میخوام بزارمش زمین شیشه رو میکنم تو دهنش یا وقتی شیشه میخوره تموم میشه شیرخودمو میدم
هیچی
من که پشت شیرخشک اگر بازم میخواست شیرخودمو میدادم قبلا هیچ مشکلی هم نبود
من که فاصله نمیدم یعنی نمیشه، بچم شیرخشکشومیخوره بعدم سینه میخواد نمیتونم بزارم گریه کنه سریع میدم آروم میشه
مگه باید فاصله بیوفته؟
یه ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.