۴ پاسخ

عزیزم با همون کد ملیش آزاد بهت میدن ثبت میکنن ولی پولش و آزاد میگیرن

شیر خشک نیست بچت ۱۰ ماهشه دیگ سعی کن با غذا سیرش کنی
شاید ماه بعد همین ۸ تا هم ندن

چون کمه کلا الان شما همش آزاد بخری یه بچه ۱ دونه هم براش نمیمونه
مسئله پول نیست که دارن تقسیم میکنن به همه حداقل ۲تا برسه

جدی ۸ تا کمشه؟
چند کیلوئه؟

سوال های مرتبط

مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان 😍tiam💕 مامان 😍tiam💕 ۱ سالگی
برهان برهان قصد بارداری