سلام....خانما کیا هستن که سزارین سومن؟

۶ پاسخ

من سومم

منم سومم هست شدیدا میترسم

من عزیزم.اینقد استرس دارم که خدامیدونه

من سز چهارم بودم

من زایمان سوم هستش ولی اولی طبیعی بود دومی سزارین اینم سزارین میشه دیگه حتما

من دومیم🥴😵‍💫

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۱۰ ماهگی