۱۷ پاسخ

سونو گرافی تعیین جنسیت با تخفیف بدو تا دیر نشده 😀😀😀ب شرط درست بودن

ن عزیزم اولیت دختره دومی پسر

من میگم دخمل🥰

برا هرکدومتون درست دراومد شیرینش باید بهم بدین😀😀

قربونت انومالی نرفتی هنوز

خواهش میکنم درست همون‌جوری ک دومیت دخترزده ولی من نمی‌دونستم دخترداری.

پسره فککنمم

همه میگن پسر من میگم دختر😂😂همینجوری گفتم برو بیا ببینم چیه نینی کوچولو😍

من میگم کاکل به سر

بسلامتی .کجا میری پیش رضایی؟
ان تی چی احتمال داد بهت؟

پسسسسر

اوکی الان برات میزنم عزیزم

بچه‌ اولت

بچه چندمیه سقط داشتی یان ؟

همه هم هفته های من دارن میرن سونو جنسیت چرا من هیچ عجله ای ندارم اصلا بهش فکرم نمیکنم😅

سلام اسمت بگو تا من ی تست برات بزنم ببینم درسته؟اگه دوست داشتی

گل پسره

سوال های مرتبط

مامان قلب من مامان قلب من هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان فربدم💙😍 مامان فربدم💙😍 روزهای ابتدایی تولد