۴ پاسخ

اگر انگشت زدی دستت رفت تو ورمت زیاد بود خطرناکه وگرنه یکم ورم عیبی ندارع طبیعی

نه من کردم خوب شدم

ورم رو همه دارن که

فشارتو چک کن

سوال های مرتبط

مامان ساحل 🥰 مامان ساحل 🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان رایا🩷🩷 مامان رایا🩷🩷 ۳ ماهگی