خانما شما چجوری خودتون آمپول میزنین

۲ پاسخ

جلو آینه یا دراز میکشم میزنم خیلی راحت بهتر از درمانگاه رفتنه

اولش سخته ولی بعدش دستت میاد،من دور ناف میزنم

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان روزهای ابتدایی تولد