خانمای شیرازی برای سزارین کدوم دکتر خوب هست؟

۵ پاسخ

دکتر شیبانی

ارزو نیاکان

دکتر هادی باقری

دکتر شهناز پور برفه ای من راضی بودم

من دکتر سولماز محمدی بود واقعا عالی بود ۱۷روز گذشته نه جای بخیه مونده نه دردی….دستش خیلی خوب بود

سوال های مرتبط