۱۶ پاسخ

دکتر نیاکان به شدت دکتر دلسوز و با دست سبکی هستن من تو بینارستان قشنگ اینو متوجه شدم که خالم چقدر نسبت به بقیه مریضا بهتر بود و چقدر سر پا تر بودم

اکثرا مبلغشون حدود ۲۰ تومنه

من با دکتر نیاکان بودم

دکتر من کاملیاهمیری بود زیر میزی نگرفت نامهارتوپد بردم کمسیون بیمارستان تایید کرد عمل شدم بیمارستان مادروکودک

من دکتر ناهید احمدی بود.پول ندادم کلا البته کلا اورژانس شدم

من پیش سروگل بودم ولی شهلا شهریور هزینه مناسبتر میگرفت
زنگ بزن بپرس
بعدم اول بیمارستانو مشخص کن
بیمه ی تکمیلی داری؟

دکتر نیاکان . بیمارستان مادروکودک

دکتر ماریا تعلم ۱۵ میگیره و کاملا خوش اخلاق و مهربون دستشونم سبکه

و دکتر راحله رضا زاده ۱۸ میگیره تو ی بیمارستان ایران هم میشینه ک کلا همه هزینه با بیمه حدود۳۵ تومن با دستمز دکتر در میاد

و خودشون بهتون پیشنهاد میدن ک کجا بیاین

تو شوشتری چن تا دکتر هستن انجام میدن
فقط دستمزد خوذشون میگیرن هزینه بیمارستان رایگانه تقریبا
دکتر درنیایی و طیبه عزیزی وشیبانی

منم قراره هفته جدیدباهاشون سزارین کنم خیلی استرس دارم. خداکنه برامنم خوب باشه زود سرپابشم

نسترن ذریه 15 میگیره

الهام شرکا

دکتر مرحان سعادت

طیبه کاظمی

دکتر کاظمی

هادی باقری

سروگل شهریور قبل عید ۱۵ میگرفت الان میگن شده ۲۰

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی و ایلیا🩵 مامان علی و ایلیا🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری