خانما شمام ترشح سفید شیری دارین؟

۷ پاسخ

اره منم دارم

بله منم خیلی دارم بعضا بی رنگه بعضا سفید لوسیونی بعضا هم حس میکنم ب زردی میزنه

اره منم همش دارم

یه موقع عین اب روان یه موقع سفید

اره هروز دارم طبيعيه ماه هاي اخر هم بيشتر ميشع

اره من دارم

اره چند روز یه بار

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهور مامان ماهور هفته بیستم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری