۹ پاسخ

اره ماهم ترشح داریم

اره ماهم ترشح داریم

آره منم توهفته های شما اینجوری بودم

بله عزیزم منم

بله عزیزم طبیعیه

آره بابا چون طول شب دراز کشیدی.. صبح میاد بیرون نگران نباش.. کیسه آب باشه دکترم گفت اصلا قطع نمیشه

بله عزیزم

من اینجوریم ببخشیدا صبا پامیشم انگار خودموخیس کردم باز طول روز بهترم

بنظرم یک دکتر برو نگران نباش احتمال داره که کیسه آبت سوراخ شده باشه

سوال های مرتبط

مامان مهرسام😍 مامان مهرسام😍 ۸ ماهگی
مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد