من چندبار ویزیت شدم کلا باید خودت حواس جمع باشی ازش بخوای
من باهاشون ویزیت انلاین شدم و چهارماه تحت نظرشون بودم اما راضی نبودم
توی پاپسمیرم زخم دهانه رحم داشتم اما ایشون اصلا متوجه نشده بودن!!!
تهرانی هست؟
من یبار آنلاین ویزیت شدم یبار حضوری رفتم بعد چند سال ناباروری باردار شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.