روز ۱۵ ازاد سازی درد پریود دارم میشه شب تست بزنم؟

۹ پاسخ

روز 15 آزاد سازی پریود شدم اما خیلی خیلی کم میاد بخاطر قرص دوفامد

منفی 🥲

تصویر

منم دو روز قبل موعدم زدم 😍

بزار از پریوذین بگذره

بزن خوه

اره بابا بزن دیگه ماهم نگرانیم😂😂

فردا صبح بزنی بهتر نشون میده

من امروز روز 14 متاسفانه پریود شدم😭

بزن انشالا بارداری من روز چهارده زدم منفی بود

سوال های مرتبط

مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندقاا 🥹 🤍 مامان فندقاا 🥹 🤍 هفته یازدهم بارداری