روز 15 آزاد سازی پریود شدم اما خیلی خیلی کم میاد بخاطر قرص دوفامد
منفی 🥲
منم دو روز قبل موعدم زدم 😍
بزار از پریوذین بگذره
بزن خوه
اره بابا بزن دیگه ماهم نگرانیم😂😂
فردا صبح بزنی بهتر نشون میده
من امروز روز 14 متاسفانه پریود شدم😭
بزن انشالا بارداری من روز چهارده زدم منفی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.