۴ پاسخ

من بیرونی از سایز سه گرفتم
دقت کن به فصلی هم که دننیا میاد و سنش
که لباس گرم و سرد مطابق با اون فصل بگیری

نی نی شاپ رو به مسجد جامع گفتید پیج داره؟؟؟

از سایز یک بگیر تا ۳
سایز یک دو دست بگیر (من خودم ۷ دست گرفتم بدون سرهمی سرهمیا ک جدا😂
سایز ۲ ۳‌...۴ دست بگیر
سایز ۳ هم زیاد نگیرتا بدنیا بیاد بعد

منم نگرفتم اصلا آخه اصلا نمیدونم بهاره یا طنزگونه سایز چند میبینی نی نی تپله فقط دوماه تنش میشه یا .‌‌

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری