کسی با مساچ دادن پرینه بازم بخیه خورده؟؟

۴ پاسخ

زایمان اول اکثرا بخیه دارن .مگر بچه کم وزن باشه
زایمان دوم و سوم میشه بخیه نخوری من بازم یکی زده .که متخصص نشون دادم دوباره گفت یکی کم زده باید قشنگ میزده که بسته شه و تنگ

هم بستگی به دکتر داره هم وزن و اندازه سر بچه
من از دکتر پرسیدم گفت تاجایی که لازم نباشه باز نمیکنم پرینه رو
مجبور باشم برش میدم

داخلی نمیدونم چند تا

آره 7تا

سوال های مرتبط