ازکجابفهمیم بچه رفلاکس داره؟؟

۲ پاسخ

ازعلائمش

سینش خس خس میکنه؟
تو بیداری سخت شیر میخوره؟
تک سرفه زیاد میکنه؟
تو بیداری موقع شیر خوردن بی قراری میکنه؟ سر کج میکنه؟ اوق میزنه؟
بالامیاره؟( به صورت پرتابی)
تو خواب ناله میکنه؟
به کمرش کش و قوس میده؟

دیکه چیزی به ذهنم نرسید😅

سوال های مرتبط

مامان نیارا🎀👶🎀 مامان نیارا🎀👶🎀 ۱۱ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان امین مامان امین ۱۰ ماهگی
مامان shahan💙 مامان shahan💙 ۸ ماهگی
مامان قلبِ الی مامان قلبِ الی ۱۲ ماهگی