کیا بیمارستان هاشمی نژاد زایمان کردن.؟

۶ پاسخ

عزیزم زایمان کردی بیمارستان هاشمی نژاد ؟

چیشد بستری شدی یا نه؟؟

من قراره20م برم واسه سزارین ،میگن خوبه
کسی هست زیرنظردکترانوشه کریم زاده عمل بشه ؟؟چه طوردکتریه؟؟

عزیزم من زایمان کردم همین چند هفته پیش خوب بود خداروشکر

من زایمان نکردم دختر خالم اون بیمارستان پرستاره شنیدم بیمارستان خوبیه

من سر بچه اول

سوال های مرتبط

مامان لیانا و آلینا مامان لیانا و آلینا ۵ ماهگی