خانومای هم هفته من روزی چند بار تکون بچتون و حس میکنید؟

۷ پاسخ

خانمی من یک سوال دارم تروخدا جوابمو بده هشکی جواب نمیده، در مورد امپول ازادسازیه
من دکترم برام دوماه قرص و امپول داد ، سنو برام ننوشت فقط گف روز سوم تا دهم پریودت شبی دوتا قرص بخور روز ۱۴ هم دوتا امپول ازادسازی بزن شب هم رابطه داشته باش
نمیدونم همه میگن باید سنو بدی حتما،
بعدم روز ۱۲ سیکلم روز تخمکگذاریمه روز ۱۴ امپول بزنم؟؟

سلام عزیزم خوبی

بچتون دختره یا پسر .من از هفته نوزدهم حس کردم

تازه شروع شده حرکتاش خیلی کمه

سلام هیچی

با سلام فعلا هیچی 😆😆

من هنوز هیچی😑

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری