سردردم فشارم رو ۹ برم بیمارستان؟

۴ پاسخ

یه چیز شیرین بخور یه لیوان آب سیب بخور

من همیشه فشارم رو ۹ هستش دو روز سر درد بدی دارم دیشب فشار گرفتم رو ۱۳ بود

فشارت خوبه
اگه بالا باشه خوب نیست
یچیز شیرین بخور خوب میشی

فشارت که خوبه چرا بری بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی