فشارم ۱۱ رو ۹ 😑

۹ پاسخ

خوبه چرا نگرانی؟!

خوبه که

۹ بالا هست

من همیشه فشارم همینه خوبه عادیه

11خوبه عالیه

تا ۱۲/۰۸ عالیه از ۱۳ ب بالا کمی خطریه

خوبه که

خوبه که

همیشه چند بوده؟

سوال های مرتبط

مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد