شماهم نوسانات خلقی دارین؟ من جدیدا خیلی بیحال میشم

۳ پاسخ

آره یه روز انرژی دارم یه روز ندارم یه روز عصبیم یه روز افسردم یه روز خوابم نمیبره یه روز کلا خوابم

اره خیلی وحشتناک
یه دفعه واسه اینکه شوهرمو صدا کردم ولی نشنیده یک شب کامل گریه میکنم😅😅

همه همینن عزیزم هورمون ها قاتی میکنن

سوال های مرتبط