شماهم نوسانات خلقی دارید؟ یا اینکه بیخود حس کنید حالتون بده؟

۴ پاسخ

اره من اکثر روزا حال روحیم بده کلا همش تو خودمم و بی حوصلم 🫠

طبیعیه از هورمون هاس

من یه روانی متحرکم بمیرم برا دختر کوچولوم بیخودی عصبیم همش چرا باید جایی باشیم ک انقد استرس انقد غصه

بخاطر هورمون همه همینجوری میشن

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان روزهای ابتدایی تولد