اره خیلی سخته من ۱ماه پیش تو اقدام بودم ایقه استرس ک حامله بشم ۳۸روز شدم گفتم الان هستم 😢 آمپول زدم گف از استرس هورمون هم خورده چقه بده ناامیدی
ابن ماه تو اقداممم انشاالله پریود نشم
خدابزرگه نا امید نباش عزیزم
خدانکنه 😢 خیلی سخته انتظار بکشیم و پریود بشیم
انشاالله ماه بعد
نگو حالا ماه بعد
خدا نکنه این چه حرفیه
خدا نکنه ایشالله ماه جدید اینطوری نگو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.