خانما سنو انتی میدونین هزینش چنده؟

۱۲ پاسخ

کجا میری انتی؟ من شنبه باید برم ولی نمیدونم کجا برم چطوری نوبت بگیرم

عزیزم من امروز انجام دادم کرمان البته ... دقیقا شد یک میلیون و ۴۰۰ و سی هزار تومن😅

من آزاد یه تومن بود با بیمه تامین اجتماعی شد ۷۵۰

چرا انقدفرق داره قیمتا آدم نمیدونم کدومو بره ارزون باشه یا گرون😮‍💨

شد۱۸۰۰

هر قل ۲۵۰۰ دادم

برا من یماه پیش بود ۱۶۰۰

۱۵۰۰تومن

یه تومن

من ازاد ۳ تومن دادم

با بیمه تامین

۷۹۰ هست

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین هفته هفدهم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخترنازم مامان دخترنازم روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نبات🍭 مامان نبات🍭 هفته بیست‌وهشتم بارداری