۳۷.۷تب حساب میشه؟؟

۴ پاسخ

عزیزم تبش بالاست شیاف بزن ک نصفه شب بالاتر نره

شیاف بذار خیال خودتو راحت کن

بالای ۳۷ تبه
ولی اگه به دندونه و تب دندون داره
یعنی فقط سر و گردنشه تا ۳۸ کنترلش کن و مشکلی نداره

بله.

سوال های مرتبط

مامان عرفان❤️ مامان عرفان❤️ ۲ سالگی
مامان ترنم مامان ترنم ۱ سالگی
مامان mehrsam👶🏻 مامان mehrsam👶🏻 ۱ سالگی
مامان Karen مامان Karen ۱ سالگی
مامان قند عسل‌ وتودلی مامان قند عسل‌ وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسته پسر مامان پسته پسر ۱ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی
مامان سفید کولی😅😋 مامان سفید کولی😅😋 ۲ سالگی
مامان عرفان❤️ مامان عرفان❤️ ۲ سالگی
مامان صدرا مامان صدرا هفته بیست‌ونهم بارداری