ولله سر هردو بارداری رابطه داشتیم
فقط درصورت منع دکتر یا طول سرویکس یا درد یا خونریزی بهتره نداشته باشی
والا اگه مشکل نداری ک عادیه ملایم وبدون دخول عمیق
منم ببررر
عزیزم منم عضو کن
S_K_kok
سلام دوستان گروه چت بانوان روبیکازدیم هرکسی خواست آیدیم یپا م بده ببرم
میگن اولین بار خیلی درد داره و خیلی وحشتناک من تاحالا نداشتم چجوریه اولین بار میترسم 😨
اولین بار چه حسی داره؟حس خوب یا بد؟
میگن اولین بار خیلی درد داره و خیلی وحشتناک آره من تاحالا نداشتم چجوریه اولین بار میترسم 😨
من از اول تا همین الان دارم
منع نداری کلا مجازه ۳ ماه اول با احتیاط باشه بهتره
كارتو انجام بده بره. مشكلي نيست
عزیزم هم جفت سر راهی هم جفت پایین پس چرا دیگ میپرسی ممنوعی دیگه حتی نباید تحریک بشی
من شوهرم همیشه هر شب رابطه مبخاس خیلی ازیت بودم از وقتی باردار شدم گفتم دکتر میگ نباید رابط داشه باشی اینم دیگ سمت من نمیاد منم راحت میخابم
عزیزم از دکترت بپرس اگه مشکلی نباشه اکیه فقط ماه اخر نباید رابطه داشته باشید
ماداخل نمیگینم فقط جلودر مثل دوران عقدلاپای
اگه طول سرویکست کوتاه نیس لکه بینی و درد نداری جفت سر راهی نداری تا ماه ۸ مجازه اگه اینارو داری ممنوعه
دکتر من گفت تا ماه آخر در صورتی که خونریزی اگر داشتی یا درد اصلا دیگه انجام نده
اصلا مجاز نیست ه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.