سکس خطرناک توبا داری

۸ پاسخ

نه عزیزم دکتر بمن گفت تا وقتی بارداری طبیعیه یعنی خونریزی نداری یااینک جفت حالت نرمال هیچ موردی نداره،فقط میگن ماه اخر نباشه باعث انقباظ رحم و زایمان زودرس میشه

خب باعث انقباض رحم میشه، اگر این موضوع مشکلی براتون نداره، یعنی هماتوم، سرویکس کوتاه یا مشکلات این مدلی نداری ضرری نداره ولی اگر داری آسیب میزنه

نه اگه منع نیستی سرویکس پایین نیست

اگر بارداری نرمال باشه موردی نداره اتفاقا خوب هم هست

طوریت نباشه نه مشکلی نیس البته من بارداری اولم احتیاط میکردم زیاد سراااین هیچی😃
البته اروم وملایم
خشن نه

اگه دکتر منع نکرده باشه نه

میگن باید ب پهلو باشی بعدم نباید ا.ر.ض.ا بشی

اگه دکتر منع نکرده اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان شازدع کوچولوها مامان شازدع کوچولوها هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هانیل مامان هانیل ۶ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی