۴ پاسخ

آپتامیل پرونوترا عالیه هم اهن ویتامینش بیشتره وخوشمزتره وهم اینکه از یبوست و اسهال جلوگیری میکنه

عزیزم شما بیمارستان ام البنین زایمان کردی؟

ببلاک ۱ میدادم تا امروز
عالی بود
حیف امشب فهمیدم حساسیت داره ب پروتیین گاوی و شیرخشکش و دکتر عوض کرد پپتی جونیور داده ک اینم نمیخوره گریه میکنه سر شیشه شیر رو با زبونش میده بیرون😑

من ببلاک میدم خوب بوده تا الان

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی