۶ پاسخ

خوبه عزیزم

خوبه وزنش بچه از این به بعد وزن میگیره

۳۲۰۰

به نظرم خوبه چون منم تو۲۹ هفته سونو دادم ۱۴۰۰ و خورده ای بود دکترم چیزی نگفت که کمه دیگه نرفتم سونو باید فردا برم

شیر موز بخور تقویتی بخور بذار وزن بگیره از این به بعد هر روز وزن میگیره نگران نباش

ن زیاد خوب نیست،کم چون توی سونو تقریبی،ازاین کمتزع،بایدحتما شروع کنی ب تقویت

سوال های مرتبط

پناه آسمونیم💔 پناه آسمونیم💔 قصد بارداری