دخترم 1900دنیا اومد 34هفته
شوهرم ۱ کیلو بوده میگف مادرشوهرم
دخترعمم ۶۰۰ گرم بود
اره اجیم تو زمانی ک تکنولوژی زیاد نبود ۷۵۰ گرم یا ۸۵۰به دنیا اومد ماه ۷
مامانم میگفت ازش میترسیدم میوردن شیرش بدم چندشم میشد همه گفتن میمیره الان آجیم ۲۸سالشه😅
منم 34هفته زایمان کردم دخترم وزنش 1800 بود ولی بدش خدارو شکر سریع هم وزن بقیه بچه ها شد
اره اجیم ۱۳۰۰ بچش دنیا اومد الان کلاس اوله🫠
من سه روزه زایمان کردم تو 34 هفته .وزنش 2کیلوهس
من خودم ۱۷۰۰ بودم
دوقلو های داداش من ۷ماهه به دونیا اومدن
الان ۶سالشونه قربونشون بشمممم
شوهر من ۱۵۰۰به دنیا اومده الآنم ۳۴سالشه🤣🤣۹ماهه دنیا اومده هااا ولی کلا مادر شوهرم مسمومیت بارداری داشته وزن بچه هاش کم بوده
برادرشوهرمم ۱۸۰۰به دنیا میاد
آره من بچه اولم ۱۸۰۰ بود به دنیا اومد
دختر عمه ام 900 گرفته ولی 6 ماهه
خواهرم 1500
خواهرشوهرم زیر 2 بوده ولی دقیق نمیدونم
دوستم بچش 26 هفته بدنیا اومد 800 گرم بود 2 ماه نیسیو بود
الان 5 سالشه یه پسر خیلیی تپل و شیطونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.