کسی بچش چهار کیلو به دنیا اومده؟؟؟

۱۰ پاسخ

مگه نمیگن بچه بالای ۴کیلیو باشه میشه سزارین پس چرا طبیعی!!!

به من اولی رو گف ۴ و تیم کیلویه باید طبیعی بیاد زایمان کردم ۳ و ۵۰۰ بود

خواهر شوهرم ۵کیلو طبیعی بدنیا اورد

جاری من بچش 4 بود

دختر خالم بچش 4 کیلو بودش

جاری من مرداد پارسال دخترشو با وزن ۴۷۸۰ طبیعی زایمان کرد🤚😍

اره من بچه دومم 4800طبیعی بود هرکی میگم باور نمیکنه🤦‍♀️😂

ابجیم ۴کیلو طبیعی اوزد

آره طبیعی یکی از اقوام آورد

طبیعی منظورته؟ چهار کیلویی آره شده. سزارین میکنن

سوال های مرتبط

پناه آسمونیم💔 پناه آسمونیم💔 قصد بارداری
مامان آریان مهر مامان آریان مهر ۱۰ ماهگی
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱ ماهگی