مگه نمیگن بچه بالای ۴کیلیو باشه میشه سزارین پس چرا طبیعی!!!
به من اولی رو گف ۴ و تیم کیلویه باید طبیعی بیاد زایمان کردم ۳ و ۵۰۰ بود
خواهر شوهرم ۵کیلو طبیعی بدنیا اورد
جاری من بچش 4 بود
دختر خالم بچش 4 کیلو بودش
جاری من مرداد پارسال دخترشو با وزن ۴۷۸۰ طبیعی زایمان کرد🤚😍
اره من بچه دومم 4800طبیعی بود هرکی میگم باور نمیکنه🤦♀️😂
ابجیم ۴کیلو طبیعی اوزد
آره طبیعی یکی از اقوام آورد
طبیعی منظورته؟ چهار کیلویی آره شده. سزارین میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.