خانوما تنگی نفس تودوران بارداری عادیه یانه؟

۶ پاسخ

سلام آره منم تنگی نفس دارم حالا که تو ماه هشتم هستم بیشتر شده .حتی تو حرف زدن هم نفسم می گیره ماسک اصلا نمی تونم بزنم نفسم میره

اره عزیزم بخاطر وزنته

آره من که به دکترم گفتم گفت طبیعیه کاریشم نمیشه کرد

شایعه عزیزم پر خوری کنی بیشتر میشه

اره طبیعیه

اره بابا من هر از گاهی شبا میاد سراغم

سوال های مرتبط

مامان دیانا♥ مامان دیانا♥ ۵ ماهگی
مامان لیلا مامان لیلا روزهای ابتدایی تولد