من امروز رفتم حضوری پرسیدم
با تامین اجتماعی قرارداد ندارن هزینش را باید پرداخت کنی و ۸۵ تومن سزارین اتاق معمولی شروع میشه
۶۰,۵۰تومن البته الان دکتر منم فقط تو تندیس زایمان انجام میده دختر من ۱۴۰۵بدنیا میاد صدرصد بیشترم میشه🤦🏻♀️
خیلی گرونه عزیزم
زنگ بزن بپرس دیگ چ کاریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.