دوستان من دلپیچه و سمت چپ لگنم درد میکنه

۱ پاسخ

شاید یبوستی یا نفخ داری
من هروقت نفخ میگیرم یا یبوست میشم اینجوری میشم

سوال های مرتبط

مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی