لگنم درد میکنه هردوطرفش
تو این هفته طبیعیه

۴ پاسخ

آره عزیزم طبیعیه 😩

اگه دردت مدام نباشه . و انقباض نباشه ینی هی بگیره خوب شه باز بگیره خطر ناک نیس چون برا همه مون اینجوریه 😫

چون رحمت داره بزرگ میشه و جا باز میکنه نی نی هم خب در حال رشده عزیزم ب لگنت فشار میاد موقع کارو تو روز میتونی ی شالی چیزی ببند زیر شکمت البته سفتش نکن مث ی نگه دارنده باشه فقط

اگه منظورت بیکینی واستخوان شه و کشاله رانو اینا اره طبیعه

سوال های مرتبط

مامان پسر طلا مامان پسر طلا ۱۰ ماهگی
مامان 🩷ماهلین🩷 مامان 🩷ماهلین🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌ونهم بارداری